فراجا گردشگری

نمایشگاه گردشگری ITB برلین به صورت مجازی

نمایشگاه گردشگری ITB برلین به صورت مجازی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین امروز ۱۹ اسفند ماه به صورت مجازی راه اندازی شد و تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه جاری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.



به گزارش فراجا به نقل از مهر، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در مراسم افتتاحیه و نشست با رئیس و هیأت مدیره جامعه تخصصی تورگردانان ورودی کشور اظهار داشت: نمایشگاه ITB برلین بزرگ ترین رویداد گردشگری جهان به شمار می آید و ضمن دارا بودن نقشی مهم در معرفی مقاصد گردشگری دنیا، بستری گسترده برای تعامل و تبادل افراد حرفه ای در این عرصه به وجود آورده است.
او اضافه کرد: به سبب بحران انتشار ویروس کرونا، باآنکه صنعت گردشگری دنیا گرفتار رکود شده و سفر با محدودیت هم راه است اما این مساله به مفهوم تعطیلی امور تبلیغات و بازاریابی صنعت گردشگری کشور نیست و باتوجه به خلاء ها و کمبودهایی که در عرصه تصویرسازی از گردشگری ایران بعنوان یک مقصد ایمن و جذاب وجود دارد؛ حضور در نمایشگاه ITB برلین در امتداد ایجاد یک تصویر مناسب در صنعت گردشگری ایران صورت گرفته است.
معاون گردشگری اظهار داشت: حضور در این نمایشگاه سبب شده که در وضعیت فعلی انتشار کرونا چراغ گردشگری جمهوری اسلامی ایران روشن بماند و کشورمان بعنوان یکی از مشتریان دائمی نمایشگاه برلین در یکی از مقاصد قدیمی و اصلی خود که بازار اروپا به شمار می آید؛ حضور ویژه ای داشته باشد.
معاون گردشگری با اشاره به اینکه شاخصه های گردشگری تاریخی و فرهنگی، اصول مهمی از گردشگری ایران هستند که در این بازار عرضه شده اند؛ تصریح کرد: نمایشگاه ITB برلین که برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار شده است در این برهه از زمان برای ایران اهمیت ویژه ای دارد و در فضایی که صنعت گردشگری کل دنیا از انتشار ویروس کرونا صدمه جدی دیده است؛ فرصتی برای احیا و بازنشر ظرفیت های بیشمار گردشگری کشور شناخته می شود و در حقیقت تلاشی باردیگر برای بازگشت به جایگاه اولیه است.
او در ادامه تصریح کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه پس از یک سال تعطیلی با مشارکت بخش خصوصی نشان دهنده پویایی صنعت گردشگری کشور است و ما در این نمایشگاه اعلام می نماییم آمادگی لازم را داریم تا پس از آخر اپیدمی شرایط را برای رونق باردیگر گردشگری فراهم آوریم.
تیموری با تشریح اینکه هم اکنون کرونا برای ما فرصتی بوده تا حوزه گردشگری کشور را بیشتر از پیش آماده نماییم و برای معرفی در عرصه های موجود حضور فعال تری داشته باشیم؛ اظهار داشت: امروزه فضای مجازی و دیجیتال امکان اجتناب ناپذیری فراهم آورده و جمهوری اسلامی ایران هم به این ابزار مجهز شده است.
همچنین در این جلسه طبق عرضه گزارش بخش خصوصی از تشریح پلتفرم غرفه مجازی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ITB برلین عنوان شده است در فضای به وجود آمده ضمن فراهم آوردن امکان ارتباط دو سویه میان فعالین بخش خصوصی، حضور در تله کنفرانس ها، بهره مندی از اقلام تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران شامل فیلم وکلیپ های معرفی ظرفیت های گردشگری کشور به همراه تاکید بر برند گردشگری ایران، عرضه محصولات گردشگری در قالب تاریخی، فرهنگی، گردشگری سلامت، گردشگری مذهبی و زیارتی و صنایع دستی، به همراه عرضه بسته های سفر متنوع، قسمتی از مختصات حضور کشورمان در اولین نمایشگاه مجازی ITB برلین به شمار می آید.


منبع:

1399/12/20
18:08:03
0.0 / 5
927
تگهای خبر: بازار , تبلیغات , سفر , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912