فراجا گردشگری
از سوی مركز نمایشگاههای مادرید؛

پروتكل های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه فیتور اسپانیا ابلاغ گردید

پروتكل های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه فیتور اسپانیا ابلاغ گردید فراجا: پروتكل های بهداشتی بمنظور پیش گیری از شیوع ویروس كرونا (COVID -19) و حفظ سلامت غرفه داران، شركت كنندگان و بازدیدكنندگان از نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2021 اعلام گردید.



به گزارش فراجا به نقل از مهر، مرکز نمایشگاه های بین المللی مادرید(IFEMA) دستورالعمل ها و اقدامات لازم در امتداد تقویت معیارهای بهداشتی در برگزاری چهل و یکمین نمایشگاه فیتور اسپانیا را منتشر نمود. این دستورالعمل ها اهدافی همچون اطمینان از امنیت و سلامت غرفه داران، بازدیدکنندگان و کارمندان، پیش گیری از ایجاد زنجیره ابتلاء به کووید ۱۹ میان افراد در رابطه با نمایشگاه فیتور و ایجاد فضای ایمن برای تردد فعالان گردشگری را دنبال می کند. برمبنای پروتکل های بهداشتی ابلاغ گردیده، تهیه و خریداری بلیت الکترونیکی بوسیله وب سایت، استفاده از ماسک بدون دریچه، رعایت فاصله ایمن در صفوف و هنگام تردد در فضای نمایشگاه، توجه به علایم درج شده بر روی صفحه های نمایش، دیوارها و زمین، ضروری و لازم الاجرا خواهد بود. نمایشگاه فیتور که بعنوان یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه گردشگری در سراسر دنیا محسوب می شود، همه ساله میزبان فعالان صنعت گردشگری از تمامی قاره های جهان است.
این نمایشگاه امسال از ۱ تا ۵ بهمن ماه ۹۹ برابر با ۲۰ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱، برای چهل و یکمین سال متوالی در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید دایر خواهد شد.


منبع:

1399/06/09
12:42:45
5.0 / 5
1433
تگهای خبر: سایت , شهر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912