فراجا گردشگری
مدیر كل میراث فرهنگی یزد خبر داد:

فعالیت مجدد هتل ها تنها با رعایت نكات بهداشتی خیلی سخت گیرانه

فعالیت مجدد هتل ها تنها با رعایت نكات بهداشتی خیلی سخت گیرانه به گزارش فراجا یزد مدیر كل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان آغاز فعالیت مجدد هتل ها با رعایت نكات بهداشتی خیلی سخت گیرانه، تصریح كرد: فعالیت غیرمجاز واحدهای اقامتی تهدیدی برای جان و سلامت مسافران هستند.


«سید مصطفی فاطمی» مدیركل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به آغاز فعالیت بعضی از صنوف فعالیت در یزد، اظهار نمود: هتل ها طی درخواستی كتبی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تایید بازرسان این اداره كل در اجرای پروتكل های مربوطه، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
وی تصریح كرد: تمام اقامتگاه های رسمی و نیمه رسمی، زائرسراها، و میهمان سراهای ادارات تا زمان تایید ستاد استانی مبارزه با كرونا، تعطیل خواهند بود.
این مسئول با اشاره به اینكه سلامت جامعه و مسافران در اولویت عملكرد دستگاه ها به خصوص اداره كل میراث فرهنگی استان است، اظهار داشت: هتل ها با رعایت نكات بهداشتی بسیار سختگیرانه ابلاغ گردیده از جانب وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، می توانند فعالیت كنند.
وی ادامه داد: البته در تلاش هستیم تا استان یزد با رعایت كامل مسائل بهداشتی به چرخه اقتصاد گردشگری باز گردد، بدین منظور در نخستین گام، مدیران هتل ها برای فعالیت باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و كد مربوطه را دریافت نمایند.
مدیر كل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد فعالیت واحدهای غیرمجاز اقامتی را تهدیدی برای سلامت و جان مسافران دانست و اظهار داشت: بازیدهای اداره كل میراث فرهنگی در چارچوب گشت های مشترك روزانه و شبانه با همكاری معاونت گردشگری اداره كل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماكن عمومی به صورت مستمر انجام و با خانه های مسافر غیرمجاز برخورد جدی می شود.
فاطمی در انتها تصریح كرد: البته همشهریان هم می توانند به منظور كمك به حفظ سلامت در جامعه با مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز آنرا به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ گزارش داده یا به نشانی اینترنتی www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شكایات رجوع كنند.



1399/02/01
14:06:24
5.0 / 5
2702
تگهای خبر: اقامت , دستگاه , سایت , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912