فراجا گردشگری
مونسان شرح داد؛

مأموریت های سنگین گردشگری در سال ۹۷

مأموریت های سنگین گردشگری در سال ۹۷ فراجا: معاون رئیس جمهور نسبت به افزایش قیمت محصولات گردشگری معترض شد و اظهار داشت: همه قبول داریم كه این بخش با مشكل روبرو است و باید كمك نماییم كنترل قیمت در سفر اتفاق افتد.


به گزارش فراجا به نقل از ایسنا، علی اصغر مونسان در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با اشاره به وضع موجود گردشگری كشور برنامه های در اولویت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را برای سال آینده برشمرد و اضافه كرد: یكی از مهمترین مأموریت های گردشگری در سال آینده تدوین برنامه ملی برای توسعه است كه همزمان با آن باید روی تقویت همكاری مدیران دولتی و غیردولتی در حوزه كسب و كار، پشتیبانی از كارآفرینان خلق و نیروهای نخبه، تنوع بخشی موضوعات و محصولات گردشگری، زمینه سازی برای بهره گیری اطلاعات، شهر گردشگری، بوم گردی، قانون پشتیبانی از اشتغال روستایی متمركز شد.

وی در ادامه اظهار داشت: افزایش شمار بوم گردی ها به ۲۰۰۰ واحد از سیاست های مهم این سازمان است كه با در نظر گرفتن تولید اشتغال برای هشت نفر در هر واحد، انتظار تولید ۱۶ هزار شغل با استفاده از بوم گردی را داریم.

به گفته مونسان تقویت سرمایه گذاری در زیرساخت ها، بازاریابی و تبلیغات، استفاده حداكثر از داشته ها و كنترل قیمت از دیگر اهداف و اولویت های این سازمان برای سال آینده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ضعف بازاریابی و تبلیغات در این حوزه اظهار نمود: اگر در تبلیغات نتوانیم آنچه داریم را بروز دهیم جاذبه هایمان به صورت بالقوه باقی خواهد ماند. یعنی همین وضعیتی كه هم اكنون داریم.

او اظهار داشت: پنج میلیون توریست نشان داده است هنوز داشته هایمان را نتوانسته ایم بروز دهیم.

مونسان سپس از طراحی برنامه های مختص به هر استان مبتنی بر محصول اطلاع داد و اظهار داشت: صنعت گردشگری وابسته به فرصت های زمانی و مكانی است. نمی توان برای همه مناطق یك برنامه اجرا كرد. برنامه ها باید برپایه مزیت هر استان باشد كه این اتفاق رخ داده و بزودی ابلاغ می گردد.

معاون رئیس جمهور همینطور اظهار داشت: ایجاد ۱۳۷ هزار شغل به گردن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتاده كه مأموریت سنگینی است، باآنكه متناسب با این مأموریت امكانات و بودجه در اختیار سازمان نیست.

مونسان همینطور به یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران اشاره نمود و اضافه كرد: این رویداد فرصتی برای عرضه محصولات گردشگری حلال، كودك، خانواده، غذا، سفر به مقاصد ناشناخته، اقوام ایرانی، صنایع دستی و سوغات است.




1396/11/06
18:03:27
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: سازمان میراث فرهنگی , سفر , صنایع دستی , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912