فراجا گردشگری

ساخت مجتمع های گردشگری توسط سازمان میراث و مجمع خیرین

ساخت مجتمع های گردشگری توسط سازمان میراث و مجمع خیرین به گزارش فراجا معاون گردشگری كشور اظهار داشت در تفاهم با مجمع خیرین كه نهادی سازمان یافته است قرار گردیده تا از توان آن ها در حوزه مجتمع های گردشگری و حفاظت از میراث فرهنگی استفاده گردد.


سید هادی قره رومیانی سرپرست جدید معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: با مجمع خیرین كشور ارتباط گرفته و تفاهم كردیم تا همانطور كه آن ها موضوعات خیر در حوزه های علمی، آموزشی و بهداشتی را دنبال می كنند بتوانیم برای حفظ و حفاظت از میراث فرهنگی كشور و توسعه فرهنگ عمومی گردشگری و ترویج صنایع دستی نیز از پتانسیل مجمع خیرین هم استفاده كنیم.
وی افزود: یكی از ابعاد این همكاری ها می تواند در زمینه خدمات بهداشتی و عمومی از جمله سرویس های بهداشتی و مجتمع های بین راهی باشد در این زمینه می توان با شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی و مدیریت سازمان میراث فرهنگی همكاری هایی را انجام داد.
اكنون با مجمع خیرین پیرامون این موضوع در حال رایزنی هستیم و سرمایه گذاری در این زمینه توسط معاونت سرمایه گذاری سازمان نیز دنبال می شود. ما در سازمان میراث فرهنگی وظیفه حاكمیتی داریم و تسهیل كننده هستیم نه سازنده. برخی تصور می كنند كه سازمان میراث فرهنگی باید مجتمع بهداشتی و یا بین راهی بسازد در حالی كه این طور نیست و این سازمان باید برنامه ریزی و نظارت كند.
 

1396/05/10
22:42:40
5.0 / 5
5268
تگهای خبر: گردشگری , میراث فرهنگی و گردشگری , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912