فراجا گردشگری

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی گردید

سامانه صدور آنی بلیت الکترونیکی در داخل قطارهای رجا رونمایی گردید شرکت رجا از امکان صدور آنی بلیت در داخل قطارهای مسافری تحت عنوان سامانه مهان یار آگاهی داد.



به گزارش فراجا به نقل از مهر، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام نمود: با همکاری یکی از بانکهای خصوصی و با هدف افزایش رفاه حال مسافران و سهولت کار رؤسای قطار برای کنترل بلیت، صدور آنی بلیت در داخل قطار و …از سامانه «مهان یار» رونمایی کرده است.
در مراسم رونمایی از این سامانه علی رحیم پور مدیرعامل یک هلدینگ گردشگری وابسته به سازمان تامین اجتماعی، اجرای سامانه مهان یار در قطارهای شرکت رجا را بسیار مفید و کارا خواند و اظهار داشت: مهم ترین دستاورد این سامانه افزایش کیفیت خدمات به مسافران و ایجاد شفافیت در عملکرد رؤسای قطار خواهد بود.
وی با اعلان اینکه ۱۰ درصد از سهم حوزه گردشگری کشور در اختیار هلدینگ مذکور است، اضافه کرد: تنها حوزه ای که می تواند سبد ارزی درآمدی کشور را متحول کند صنعت گردشگری است؛ خصوصاً در زمینه توریسم درمانی با داشتن هتل های گوناگون و متنوع می توانیم اشتغال زایی به وجود آورده و درآمد خوبی را کسب نماییم.
رحیم پور حمل و نقل ریلی را ایمن ترین و به صرفه ترین وسیله حمل و نقل نام برد و اظهار داشت: امیدواریم هرچه سریعتر بیماری کرونا ریشه کن شده و با بازگشت رونق به کسب وکار گردشگری، مسئولیت اجتماعی خودرا با ارائه خدمات مناسب و ایجاد شادی و نشاط در جامعه به انجام برسانیم.
علیرضا محمودی رییس هیئت مدیره رجا با اعلان اینکه سامانه مهان یار در امتداد توسعه خدمات پیشین صورت گرفته است، اضافه کرد: با وجود تمام فراز و فرودهایی که در رجا داریم همیشه در صدد ارائه خدمات بهتر به مسافران هستیم.
محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجا نیز با اشاره به تهیه و طراحی ۲۰۰ دستگاه پایانه اندرویدی ویژه رؤسای قطارهای مسافری اظهار داشت: هدف ما این است که همیشه شاهد استفاده بیشتر از سیستم هوشمند و ارتقای ابزارهای کنترلی الکترونیکی در شرکت رجا باشیم.
مدیرعامل رجا با اعلان اینکه در آینده نیز پروژه های جدیدتری برای ارتقای خدمات به مسافران اجرا خواهد شد، اضافه کرد: سرعت، دقت، شفافیت و به روز بودن اطلاعات مسافری و گردش جریان نقدی در قطارها، دستاوردهای بهادار سامانه مهان یار است.
رجبی با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا سبب گسترش زمینه های الکترونیکی در کشور شد، اظهار داشت: در شرکت رجا نیز استرداد آنلاین بلیت قطار یکی از نمونه های موفق در این عرصه بود که سهولت در ارائه خدمات به هم وطنان را در برداشت.

1400/10/27
23:55:06
0.0 / 5
495
تگهای خبر: آنلاین , توریسم , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912