فراجا گردشگری
سرپرست معاونت گردشگری خبر داد:

قانون های جدید در حوزه گردشگری

قانون های جدید در حوزه گردشگری به گزارش فراجا سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت نزدیك به ۶۰۰ ماده قانونی در حوزه گردشگری داریم كه پس از اجرای اصلاحات از آن رونمایی می گردد.



به گزارش فراجا به نقل از مهر، نشست فعالان بخش خصوصی با معاونت گردشگری عصر روز ۱۵ مردادماه در معاونت گردشگری برگزار شد و هر یك از نمایندگان انجمن ها و جوامع بخش خصوصی مشكلات خود را مطرح كردند.
در این برنامه هادی قره سیدرومیانی سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی پس از شنیدن صحبت های نمایندگان بخش های خصوصی اظهار كرد: اگر موسسات آموزشی نتوانند تسهیلات بگیرند ارتقاء نمی یابند. ما در اسناد بالادستی قانون شفاف برای گردشگری نداشتیم. قرار است از ۶۰۰ ماده قانونی در تألیف و تأسیسات گردشگری و حقوق گردشگران، نحوه تعامل با بخش خصوصی و حمایت از گردشگری در فضای امنیتی رونمایی كنیم.
رومیانی افزود: ما برخی از نكات بدیهی را از بخش خصوصی می شنویم كه به عنوان گره در تعامل با بخش خصوصی از آن یاد می شود. امروز خوشحالیم كه پرچم بخش خصوصی در معاونت گردشگری به اهتزاز درآمده است. بخش خصوصی باید سازمان میراث فرهنگی را خانه دوم خود بداند.
 

1396/05/15
23:20:07
5.0 / 5
5554
تگهای خبر: گردشگری , سازمان میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912