فراجا گردشگری

برنامه های هفته صنایع دستی

برنامه های هفته صنایع دستی به گزارش فراجا، در آستانه هفته صنایع دستی، برنامه های هفته صنایع دستی از ۱۸ تا ۲۶ خردادماه در سرتاسر کشور اجرا می شود.



به گزارش فراجا به نقل از مهر، بر این اساس، هفته صنایع دستی با شعار «تجدید میثاق با رئیس جمهور شهید» در شهر جهانی مشهد شروع می شود. همینطور دومین روز از هفته صنایع دستی، همایش روز جهان صنایع دستی در استان تهران برگزار می شود و شعار این روز «صنایع دستی، مردمی ترین مشارکت در جهش تولید» است.

سومین روز از این هفته، رویداد نشست شهرداران شهر های جهانی صنایع دستی و بزرگداشت شصتمین سال تأسیس شورای جهانی صنایع دستی با شعار «صنایع دستی راوی فرهنگ در پهنه جهانی» برگزار می گردد.

رونمایی و افتتاح پروژه ها یکی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته است که ۲۱ خرداد ماه در آباده شیراز با شعار «صنایع دستی، خانواده، مولد، راهبر توسعه» برگزار می گردد.

ششمین روز هفته صنایع دستی در ورامین برگزار می شود، در این روز به صنایع دستی عشایری توجه می شود و مقرر است نشستی با حضور اساتید و رؤسای دانشگاه ها برگزار گردد و شعار در نظر گرفته شده برای این روز «صنایع دستی، سبک زندگی ایرانی با تنوع فرهنگی» است.



ملاقات با هنرمندان و صنعتگران جز برنامه هایی است که در ایام ۲۳ و ۲۳ خردادماه در چارچوب دو رویداد در استانهای اصفهان و تهران با شعارهای «صنایع دستی خلاق به دست جوانان آینده ساز» و «صنایع دستی حافظ سنت، حامل ارزش ها» برگزار می گردد.

ملاقات با اساتید پیشکسوت، دانشگاهیان و هنرهای سنتی و همینطور افتتاحیه نمایشگاه گلیم های ایرانی به میزبانی استان تهران با شعارهای «صنایع دستی همسو با محیط زیست» و «صنایع دستی همسو با محیط زیست همگام با اقتصاد پایدار» از دیگر برنامه های هفته صنایع دستی است.

1403/03/18
13:10:35
0.0 / 5
213
تگهای خبر: شهر , صنایع دستی , همایش , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912