فراجا گردشگری
سازمان هواپیمایی به فراجا اعلام كرد

عملیات اعزام حجاج امروز تمام می شود

عملیات اعزام حجاج امروز تمام می شود به گزارش فراجا، بنابر اعلام سازمان هواپیمایی کشور، عملیات اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ امروز تمام می شود و عملیات بازگشت حجاج هم از یکم تیر شروع می شود و فعلاً مقرر است توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.



به گزارش فراجا به نقل از ایسنا، براساس اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» امروز (۲۱ خرداد ماه) با اعزام آخرین گروه زائرین استانهای تهران، آذربایجان غربی و گلستان از فرودگاه های امام خمینی (ره)، گرگان و ارومیه تمام می شود.

گفتنی است؛ در این عملیات بیشتر از ۸۸ هزار زائر حج تمتع از ۲۱ فرودگاه کشور به عربستان اعزام شدند. همینطور بازگشت حجاج به کشور از یکم تیر ماه شروع می شود و تا روز ۲۲ تیرماه ادامه خواهد یافت.

جعفر یازرلو - سخنگوی سازمان هواپیمایی - در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به این که امروز پایان عملیات اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ است، اظهار داشت: پس از انجام مناسک حج موج بازگشت ها به کشور آغاز می شود که برای بازگشت حجاج تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون اعزام زائرین توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه فرودگاهی و دست اندرکاران بخش این بود که پروازهای حج منظم و ایمن صورت گیرد.

وی در انتها اظهار داشت: عملیات بازگشت حجاج هم فعلاً توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.





منبع:

1403/03/22
10:50:35
0.0 / 5
153
تگهای خبر: پرواز
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912