فراجا گردشگری
مونسان در حاشیه جلسه دولت:

مشكلات ارزی گردشگران خارجی حل خواهد شد

مشكلات ارزی گردشگران خارجی حل خواهد شد فراجا: رییس سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با اشاره به اینكه وضعیت ارز برای گردشگران خارجی مشكلاتی بوجود آورده است، اعلام نمود كه به دنبال صحبت با رییس بانك مركزی این مساله حل خواهد شد.



به گزارش فراجا به نقل از ایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: برای توسعه گردشگری در روزهای تابستان تدابیری اندیشیده شده است همچون آنكه ستادهای سفرهای نوروزی به صورت مداوم تشكیل جلسه بدهند و این جلسات را تنها به ایام عید موكول نكنند.

وی ادامه داد: برای تابستان همه همكاران من در قالب ستاد سفرها برنامه های خوبی برای مردم خواهند داشت.

مونسان تصریح كرد: یكی از مهمترین طرح هایی كه در دستور كار ما قرار دارد طرح سفرهای زمستانی است كه در كشور تحول جدی تولید خواهد نمود. البته این طرح با آنچه كه پیش از این مطرح شده، بسیار متفاوت می باشد یعنی طرحی كه خیلی وسیع دیده می شد و بنابراین اجرایی نمی شد را ما تنها به یك تعطیلی 15 روزه كه دانش آموزان تعطیلی داشته باشند و كارمندان دولت بتوانند از مرخصی هایشان استفاده كنند، تبدیل كردیم. با این طرح اوج سفر در زمستان را هم شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مبحث ارز و تاثیر آن بر ورود گردشگران خارجی به كشور، اظهار داشت: این مورد برای گردشگران خارجی مشكلاتی بوجود آورده كه دوستان ما در ستادهای مربوطه در جهت حل آن بر آمدند. این مشكلات، مشكلات كوچكی است كه با صحبت هایی كه با آقای سیف شده است، برطرف خواهد شد.




1397/03/03
20:23:39
5.0 / 5
4414
تگهای خبر: سفر , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912