فراجا گردشگری

طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری به مسابقه گذاشته شد

طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های گردشگری به مسابقه گذاشته شد فراجا: مسابقه طراحی غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری ۲۰۱۸ با هدف حضور ایران در این نمایشگاه ها برگزار می گردد.



به گزارش فراجا به نقل از روابط عمومی كانون جهان گردی و اتومبیل رانی، این نهاد بعنوان نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می خواهد برای تهیه و طراحی پلان غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری كه مقرر است طی سال جاری میلادی در كشورهای فرانسه، اتریش و اسپانیا برگزار شود، مسابقه طراحی غرفه برگزار كند.
در دوره های پیشین نمایشگاه ها، طراحی های غرفه ایران صرفاً نگاهی تجاری داشت بنابراین اغلب توسط طراحان خارجی انجام می شد؛ اما در این دوره آثار ارسالی توسط هیأت داوران داخلی مورد بررسی قرار گرفته و طرح های برگزیده برای اجرا در نمایشگاه های بین المللی انتخاب می شوند.
بر اساس فراخوان انتشار یافته، غرفه های این نمایشگاه باید در سه تیپ و متراژهای ۱۵۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ مترمربع طراحی شود.
همچنین روش های ارتباط با مشتری، معرفی صنایع دستی ایران به صورت مستقل، اتاق جلسات به منظور انجام مذاكرات و برگزاری كارگاه های آموزشی، پاویون اختصاصی، پذیرایی و فضایی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به منظور جلب مشاركت بازدیدكنندگان همچون خصوصیت هایی است كه طراحان باید مورد نظر قرار دهند.
ارائه تصویری با ارزش از كشورمان كه جایگاه ویژه ای به لحاظ تاریخ، فرهنگ، اصالت و ریشه، هنر و معماری و دیگر ارزش های معنوی دارد و تولید شور و نشاط به منظور جذب بیشتر بازدیدكنندگان همچون اهداف برگزاری این مسابقه عنوان شده است.
سید محمد بهشتی، آرش مظفری، جواد میرحسینی و سامان سیار همچون چهره های شاخص عرصه معماری كشورمان هستند كه مسئولیت انتخاب آثار را بر عهده خواهند داشت.
پس از اتمام داوری ها، صاحبان آثار نخست تا سوم به ترتیب ۳۵، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان به همراه نشان جایزه و تقدیرنامه از جانب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت خواهند كرد و به نفرات چهارم و پنجم هم نشان جایزه و تقدیر نامه اهداء خواهد شد.
علاقه مندان به شركت در این مسابقه می توانند تا ۲۲ مردادماه آثار خویش را به نشانی دفتر مركزی كانون جهانگردی و اتومبیلرانی، طبقه سوم، مدیریت گردشگری ارسال نمایند.
آیین پایانی این مسابقه تا آخر مرداد ماه سال جاری در محل ساختمان مركزی كانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار و نتایج آن اعلام خواهد شد.

1397/05/15
00:41:58
5.0 / 5
4480
تگهای خبر: جهانگردی , سازمان میراث فرهنگی , صنایع دستی , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912