فراجا گردشگری

برگزاری ماه فرهنگی ژاپن در ایران

برگزاری ماه فرهنگی ژاپن در ایران فراجا: سفارت ژاپن در ایران با همكاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را همراه با اجرای كنسرت ها و مراسم های سنتی برگزار می نماید.


به گزارش فراجا به نقل از ایسنا، طبق گزارش رسیده، سفارت ژاپن در ایران با همكاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را از ۱۱ آذر ماه تا اواخر دی ماه برگزار می نماید.
در این ماه با دعوت از ایچی تارو نوازنده طبل ژاپنی و كوجی كیشیدا نوازنده فلوت ژاپنی در تهران و كاشان كنسرت هایی برگزار می گردد.
برنامه های دیگری مانند كنسرت آكی كورودا پیانیست ژاپنی، مراسم چای ژاپنی و برگزاری كارگاه اوریگامی با هدف معرفی فرهنگ ژاپن به شهروندان تهرانی اجرا می گردد. همینطور نمایشگاهی از تصاویر گردشگری و نمایش اقلامی به منظور معرفی فرهنگ این كشور آسیای شرقی تدارك دیده شده است.
كنسرت طبل و فلوت ژاپنی شنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۸ در فرهنگ سرای ارسباران و دوشنبه ۱۳ آذر ماه در كاشان اجرا می گردد و روز فرهنگ ژاپن پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۱ تا ۱۶ در فرهنگ سرای ملل برپاست.
همچنین نمایشگاه تصاویر گردشگری، نقاشی و اقلام معرفی ژاپن از ۱۱ آذر ماه تا ۱۸ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در فرهنگ سرای ملل پذیرای علاقه مندان است.



 

1396/09/10
00:00:55
5.0 / 5
4741
تگهای خبر: شهر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912