فراجا گردشگری

بازدید از موزه لوور فقط با رزرو آنلاین

بازدید از موزه لوور فقط با رزرو آنلاین به گزارش فراجا موزه مشهور لوور پاریس بعد از مواجه با ازدحام باورنكردنی علاقه مندان در طول تابستان، از بازدیدكنندگان خواست از این پس برای بازدید از موزه حتما از قبل برای رزرو آنلاین بلیت اقدام نمایند.


به گزارش فراجا به نقل از ایسنا و به نقل از آرت دیلی، بعد از آن كه تابلو نقاشی «مونالیزا» محبوب ترین اثر موزه لوور موقتا به گالری دیگری در همین موزه منتقل شد، این موزه برای كنترل ازدحام بازدیدكنندگان با مشكل مواجه گردید و به دنبال آن اعلام نمود تا آخر سال جاری رزرو آنلاین بلیت های این موزه را الزامی می كند.
موزه لوور پاریس كه خانه خیلی از شاهكارهای هنری جهان است و بعنوان پربازدیدترین موزه جهان شناخته می شود، در حقیقت قربانی موفقیت خود شده و كنترل تعداد زیاد بازدیدكنندگان به یك معضل جدی برای این موزه تبدیل گشته است.
شاید موج شدید گرما كه در ایام اخیر فرانسه را تحت تاثیر خود قرار داده است هم از عوامل مهمی باشد كه سیل عظیم مردم را به بهانه فرار از گرما به این موزه می كشاند.
معاون مدیر كل موزه لوور در گفت وگویی بیان كرد: «تاكنون سیستم رزرو بلیت الزامی نبوده، اما می خواهیم همچون خیلی از موزه های دیگر سیستم رزرو بلیت برای بازدید از این موزه را تا قبل از آخر سال جاری الزامی اعلام نماییم. به این ترتیب، تمامی بازدیدكنندگان ملزم به روزر بلیت خواهند شد.»
وی با اشاره به اینكه تصمیم جدید موزه لوور، كنترل تعداد بازدیدكنندگان را آسان تر خواهد كرد، بیان كرد: «این تصمیم از اكتبر یا نوامبر سال جاری اجرا خواهد شد.»
موزه لوور با گنجایش ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار بازدیدكننده در طول روز، هر ساله میزبان حدود ۱۰ میلیون بازدیدكننده است. نزدیك به ۸۰ درصد این افراد برای تماشای « مونالیزا» به این موزه می آیند.



1398/05/12
17:35:43
5.0 / 5
4462
تگهای خبر: آنلاین , موزه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912