فراجا گردشگری

گردشگران جام جهانی سری هم به بوشهر می زنند؟

گردشگران جام جهانی سری هم به بوشهر می زنند؟ به گزارش فراجا معاون عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: پروژه بوشهر توریسم ۲۰۲۲ با هدف جذب گردشگران جام جهانی قطر شروع شده و تابحال پیشرفت بسیار خوبی داشته است.


به گزارش فراجا به نقل از ایسنا، مهرداد ستوده در حاشیه نمایشگاه توانمندی های عشایر در تهران بیان كرد: پروژه گسترده گردشگری را با هدف جذب حداكثری توریست شروع كرده ایم.
وی با اشاره به اینكه استان بوشهر دارای بزرگترین صنایع گاز و نفت كشور و بنادر بسیار است، اضافه كرد: در كنار این ظرفیت ها به دنبال رونق صنعت توریسم در منطقه هستیم كه سند توسعه آنرا با كارشناسان این صنعت تدوین كرده ایم.
وی ادامه داد: در سال ۲۰۲۲ رویداد مهم جام جهانی در قطر برگزار می شود، بنابراین به دنبال افزایش زیرساخت های گردشگری در حوزه های شهری، روستایی، عشایری و دریایی در استان بوشهر هستیم تا بخشی از گردشگران كشور قطر را در بوشهر اقامت دهیم.
معاون استاندار بوشهر افزود: تبلیغات میدانی را از سال آینده با هماهنگی سفارت ایران در دوحه قطر آغاز خواهیم كرد.
ستوده خاطرنشان كرد: دكتر مونسان، با سفر به استان ها و تعامل نزدیك با مقامات محلی، ضمن راهبری سیاست های كلی صنعت گردشگری در كشور سبب دلگرمی و پویایی متولیان این صنعت در استان می گردد و این همان نگاه مترقی است كه می تواند آینده صنعت توریسم در كشور را تضمین كند.




1398/05/27
13:29:10
5.0 / 5
4149
تگهای خبر: اقامت , تبلیغات , توریست , توریسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912