فراجا گردشگری

پاسخگویی به زبان انگلیسی در سامانه سفر ۰۹۶۲۹

پاسخگویی به زبان انگلیسی در سامانه سفر ۰۹۶۲۹ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام نمود: سامانه سفر 09629 در نوروز، علاوه بر ارائه خدمات به مسافران داخلی، شبانه روز پاسخگوی توریستهای خارجی خواهد بود.


به گزارش فراجا به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نوروز ۱۴۰۱ بمنظور تسهیل در تردد توریستهای خارجی و رونق صنعت گردشگری در کشور، مسائل و مشکلات توریستهای خارجی در ایام کاری و تعطیل بصورت ۲۴ ساعته بوسیله سامانه ۰۹۶۲۹ بررسی و رسیدگی می شود.
مسافران و توریستهای خارجی در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات گمرکی و یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و یا اطلاعات راه، آب و هوا، اقامت و... در هر نقطه از ایران می توانند با سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند و برای حل مشکل و یا دریافت راهنمایی های لازم از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان مربوطه به زبان انگلیسی نیز بهره مند شوند.
پاسخگویی به تماس ها، رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران و توریستهای خارجی در امور مختلف اطلاعاتی و خدماتی همچون ورود موقت و خروج گمرکی از تمام مرزهای کشور، همچون کارهایی است که این کانون از گذشته تا کنون در سرفصل فعالیت ها و وظایف خود قرار داده است.
مسافران داخلی نیز بوسیله این سامانه می توانند اطلاعات مورد نیاز درباره سفر، رزرواسیون مراکز اقامتی، امداد خودرو، گواهی نامه بین المللی و گمرکی مرزها را دریافت و شکایت های احتمالی را ثبت کنند.



1400/12/25
21:15:33
0.0 / 5
669
تگهای خبر: اقامت , توریست , جهانگردی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912